Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Clinics 2009

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sjoerd




Aantal berichten : 3
Registration date : 04-12-08

Clinics 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Clinics 2009   Clinics 2009 Icon_minitimedo dec 04, 2008 4:48 pm

Hoi beste Wasps! What a Face

Zoals jullie weten zijn ik en Carina bezig met het promoten van rugby en het werven van mini's. Ik ben aan het inventariseren welke basisscholen allemaal geinteresseerd zijn in een clinic. Ik wil in 2009 een aantal clinics gaan starten om zo rugby bij de basisschoolkinderen aan de man te brengen. Hiervoor hebben we echter ook vrijwilligers nodig!
Iedereen die overdag weleens tijd heeft, van kinderen houd Suspect , geld wil binnenhalen voor de club en de uitdaging aan durft te gaan; kan zich melden bij Carina en/of mij.

Mochten er kosten voor jou verbonden zijn aan het geven van de clinic dan kunnen deze gedeclareerd worden.

MvG

Sjoerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 03-11-08

Clinics 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Clinics 2009   Clinics 2009 Icon_minitimedo dec 25, 2008 12:35 pm

beste Sjoerd,
ik zit nu in de vierde van het Stedelijk Gymnasium Nijmegen.
ik moet een maatschappelijke stage volgen, of zelf organiseren.
ik wilde met iemand uit mijn klas rugbyclinics gaan geven op een basisschool.
komt goed uit he?
de enige "maar" is dat we er geen geld mee mogen verdienen.
moeten we misschien met de dinsdagtraining nog over praten!
groetjes,
Noud (cubs)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd




Aantal berichten : 3
Registration date : 04-12-08

Clinics 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clinics 2009   Clinics 2009 Icon_minitimevr jan 02, 2009 10:50 pm

Mooi Noud!

Ik denk dat we wel een mooie regeling kunnen treffen! Mochten er nog meer junioren mee willen helpen, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

We kletsen dinsdag wel ff verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd




Aantal berichten : 3
Registration date : 04-12-08

Clinics 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Go4Action 28 mei   Clinics 2009 Icon_minitimewo mei 20, 2009 12:25 pm

Beste Jeugd,

Op donderdag 28 mei wordt Go4Action gehouden; hierbij komen op de Hatertse sportvelden een heleboel middelbare scholieren bij elkaar om clinics van verschillende sporten te komen volgen. Het biedt dus veel mogelijkheden om onze club uit te breiden met wat nieuwe jeugd en tevens verdienen we ook nog een zakcentje voor de club.
Ik hoop dat er een aantal van jullie de tijd hebben om deze clinic te geven. Je kunt contact met mij opnemen via mijn mail (hoks_sjoerd@hotmail.com).

De Go4action dag begint om 8.30 tot 16.00. Het meest ideale zou zijn als een aantal van jullie een dagdeel op jullie nemen.

Hopelijk hoor ik snel van jullie.

Groet Sjoerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 03-11-08

Clinics 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Go4action   Clinics 2009 Icon_minitimevr mei 22, 2009 3:53 pm

hoi Sjoerd!
ik denk dat het niet veel zin heeft als ik mee kkom, kan namelijk nog niet zo veel... en moet niet overbelasten.
als het nodig is hoor ik het wel!!
groetjes, Noud
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clinics 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clinics 2009   Clinics 2009 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clinics 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 19.05.2009
» 9 juni 2009
» 19.09.2009 Junioren
» 10 november 2009
» Colts a.s zondag 1.11.2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Wespennest :: Het Clubnest-
Ga naar: